Welcome

Συστασεις

Socializing

Alter Ego

Αναγνωστες

Google+ Followers

Pin Board

Αγαπω να διαβαζω

8 Απριλίου 2016

Η μετακόμιση της Βιολέτας


(Δεν) ήταν μια τρελή βραδιά καρναβαλιού όταν γεννήθηκε η Βιολέτα σ' ετούτο εδώ το πληκτρολόγιο. Τουναντίον ήταν χειμώνας (του 2014) κι αντάρα! 
Κι εγώ, δεν ήμουν εγώ! Ήμουν ο άλλος μου εαυτός. (Έλα μου! Σε χάνω!)

Από τότε, παρατημένη −μα όχι ξεχασμένη− η Βιολέτα περιμένει στη γωνιά της, φυσώντας και ξεφυσώντας σαν ατμομηχανή, με την τρίτη συνέχεια της ιστορίας της στο stand by και τη Μέλπω να την έχει τρελάνει στην καζούρα (“τι να σου κάνω, μάνα μ', που 'σαι στα αζήτητα;”)


— «Θέλω να μετακομίσω», μου είπε σοβαρά τις προάλλες.
— «Να φύγεις! Να πας αλλού!», μην και αφήσει κουβέντα να της πέσει, η Μέλπω.
— «Να φύγω! Να πάω αλλού!», η... διάνοια! «Είμαι κι αλλεργική στις γάτες!»

Η αλήθεια είναι ότι στο “άλλο blog”, δεν μας φτούρησε. Βλέπεις, πέραν των προσωπικών ζητημάτων, η επικαιρότητα στα τέλη του 2014, όπως και ολόκληρο το 2015 (...and the story goes on...), χωνόταν εμβόλιμα και τελικά πλημμύριζε την καθημερινότητα του απλού πολίτη
Η Βιολέτα, τώρα, που −νομίζει ότι− δεν είναι απλή πολίτις, μούτρωνε.

— «Έτοιμο το κομμάτι μου;»
— «Έτοιμο, αλλά έχουμε θέματα.»
— «Κι εγώ, θέμα είμαι!»
— «Έχουμε σοβαρά θέματα.»

Από την άλλη μεριά, οι γάτες −όπως ξέρεις− βαριούνται εύκολαॱ ειδικά στην απραξία.

— «Εμένα βγάλε με απ' έξω», είπε η Roula (the Cat). «Mια τα κοινωνικά σου, μια τα προσωπικά σου, χαΐρι και προκοπή δε βλέπω!» Και μου γύρισε την ουρά της...

'Οταν έφτιαξα το Living 'n' Love, δεν το 'χα σκοπό να επαναφέρω τη Βιολέτα στην blog-o-επικαιρότητα. Με την ουρά της Roula, όμως, να έχει φτάσει ήδη στην πόρτα, τα περιθώρια στένεψαν.
Παράλληλα, η... κλωνοποίηση της −x− Βιολέτας, έχει πάρει διαστάσεις επιδημίας. “Φυσικές” ξανθές με περίσσεια σιλικόνης και υαλουρονικού, και λεξιλόγιο “των 200” (λέξεων), κατακλύζουν τις τηλεοπτικές οθόνες, στριμώχνονται σε πάνελ της συμφοράς, αλωνίζουν μες στης Μυκόνου τα στενά, ποζάρουν με ανύπαρκτα μπικίνι και προκαλούν με την επιδεικτική άγνοια της πραγματικότητας και την (αυτο)προβολή τους μέσα στο πλαίσιο ενός καταρρέοντος lifestyle.

Καθώς το παρόν ιστολόγιο “γεννήθηκε” για να παραμείνει φλου, όπως η γράφουσα (θα το δεις και στον Εύθετο Χρόνο του Behind the Scenes), η μετακόμιση της Βιολέτας κρίθηκε (εκ της διευθύνσεως!) επιτακτική!


Η Βιολετα στο Living 'n' Love
Σε επανάληψη ( = επαναδημοσίευση) :
Σάββατο 9 Απριλίου #1 [Τα πρώτα χρόνια]
Κυριακή 10 Απριλίου #2 [Η μεγάλη μέρα]
Νέο... επεισόδιο:
Δευτέρα 11 Απριλίου
#3 Η μεγάλη νύχτα της μεγάλης μέρας και άλλα
Natasha N. ♥ living-and-love.blogspot.gr ♥ 8 Απριλίου 2016, 8:26 μ.μ.

21 σχόλια:

  1. Τι εννοείς «το άλλο blog δεν φτούρησε»; Προσωπικά μια χαρά το ‘βρισκα. Και μου λείπει, είναι η αλήθεια.
    Λεξιλόγιο 200 λέξεων (πολλές λες) έχουν και κάτι αρσενικά των τηλεπαραθύρων και μεσημεριανάδικων που σε κάνει πραγματικά να απορείς τι ακριβώς πουλάνε για να πληρώνονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, Πέτρο!
      Έγραψα: «στο άλλο blog δεν μας φτούρησε» (η Βιολέτα!)
      Το Roul-ο-blog το αγαπώ πολύ κι εγώ, γι' αυτό και δεν το έχω κλείσει. Ποιος ξέρει, στο μέλλον;

      Έβαλα ένα νούμερο στρογγυλό (στις 200 λέξεις συμπεριλαμβάνονται και τα άρθρα!) Ευτυχώς που δεν παρακολουθώ τηλεόραση γιατί, αν κρίνω από τα αποσπασματικά βιντεάκια που συναντώ στο διαδίκτυο, θα την είχα σπάσει (αν είχε γλιτώσει από τα πολιτικά απόβλητα!)

      Πληρώνονται; Έχω την αίσθηση ότι... πληρώνουν για να τους μοστράρουν.

      Να είσαι καλά, Πέτρο!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  2. Καλωσορίζω τη Βιολέτα εδώ και της εύχομαι καλή διαμονή!!
    Τόσο καιρό περιμέναμε επεισόδιο!
    Βρήκα κι ευκαιρία να διαβάσω αναρτήσεις που δεν είχα χάσει!
    Μια χαρά πέρασα!!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που είχα χάσει ήθελα να πω....ε άμα το μυαλό κολλάει στις 11 Απριλίου (το επεισόδιο που λέγαμε), άστα!

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα, Μαρία μου!♥

      Ναι, έρχεται! Τώρα, σε λίγο (στις 12) είναι... προγραμματισμένη να σκάσει μύτη στον αέρα του blog!

      Χαίρομαι που πέρασες καλά! ^.^

      ♥ Πολλά φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο να έχεις κι εσύ!

      Διαγραφή
  3. Άντε ντε! ;)
    Καλησπερούδια και καληνυχτούδια μαζί!
    Και καλό σ/κ ❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παίξ'το αδιάφορη, η... σταρ έχει ήδη πάρει αέρα!

      Καλό Σαββατοκύριακο, Πέτρα μου!
      Φιλιά! ♥♥♥

      Διαγραφή
  4. Πολύ καλά έκανε η διεύθυνση και μας έφερε τη Βιολέτα εδώ!
    ;-)
    Να πω "welcome"???
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά! Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ παίξ'το αδιάφορη, για τους ίδιους λόγους που έγραψα πιο πάνω, στην Πέτρα!
      Θ' αρχίσει η Βιολέτα να... κουνιέται και να 'χει απαιτήσεις από τη διεύθυνση!

      Ναι, να πεις!
      Φιλάκια πολλά πολλά, Γιάννα μου!
      Καλό Σαββατοκύριακο! ♥♥♥

      Διαγραφή
  5. Κάτι χάνω αλλά θα το βρω !!!! Καλωσήρθε η Βιολέτα και θα έχει εικάζω σπουδαία πράγματα να μας πει!!
    Φιλιά και στις δυο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νικόλ μου!

      Η Βιολέτα είναι φανταστικός χαρακτήρας - δημιούργημά μου, και την είχαμε πρωτογνωρίσει στο παλιό μου blog. Μετακομίζει εδώ, λοιπόν.
      Αχ, άσε τι λέει το στόμα της! -.-

      Φιλιά πολλά, καλό Σαββατοκύριακο να έχεις! ♥♥♥

      Διαγραφή
  6. Κι εγώ η άσχετη νόμιζα πως πρόκειται για γλάστρα. Μετακόμιση γράφεις, μεταφύτευση φαντάστηκα... Λοιπόν με το καλό να υποδεχτούμε τη Βιολέτα μας (πρέπει να ενημερωθώ γιατί έχω χάσει τεύχη) και ούτε να το σκεφτείς για τα επόμενα χρόνια ν' αλλάξεις πάλι μπλογκ ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά νόμιζες!
      “Γλάστρα” είναι! ;)

      Πόσα, πια;! Είπα να σταθεροποιηθώ και να “κλείσω” σ' αυτό. (E, κι αν αποφασίσει να πάρει την ουρά της να τη φέρει πίσω η... Roula, μπορεί και εκεί).

      Φιλιά, Μαρία μου! ♥
      ✽ Καλό Σαββατοκύριακο! ✽

      Διαγραφή
  7. Μετακομίζεις εσύ.. μας τρώνε οι δρόμοι κι εμάς να τρέχουμε να βρούμε την νέα διεύθυνση.. να μείνουμε όμως κάπου σταθερά, ναι;;

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, Τζίνα μου!
      Όχι, δεν μετακομίζω! Εδώ θα με βρίσκετε!
      Η Βιολέτα (φανταστικός χαρακτήρας) μετακομίζει εδώ!

      Φιλιά πολλά,
      Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις! ♥

      Διαγραφή
  8. Αμάν πια... Αυτή ή θεία Φεβρωνία με έχει κάνει να χάνω αναρτήσεις!
    Ευτυχώς αύριο βράδυ φεύγει! Λέει. Ίδομεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ξαναρωτώ: την πιστεύεις;! (Την έχει φοβηθεί το μάτι μου τη θεία Φεβρωνία!)

      Διαγραφή
  9. Αυτή η μετακόμιση, μ' αρέσει πολύ!!! Καλώς να ορίσει να τη διαβάσουμε τη Βιολέτα και θα την έχουμε στα όπα - όπα, πες της!!!
    Άντε γιατί πήξαμε στο ξανθό, όπως πολύ καλά τα λες και έγινε η του βου, τουβλού σε σημείο να την ξεσκονίζω μόνο!...
    Εν αναμονή με ανυπομονησία, σε φιλώ απόψε...
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι απίστευτη! Έλιωσα με την... “τουβλού”!

      Καλά, μην της δίνουμε και πολύ θάρρος, ανάσα δεν πήρε το blog εξαιτίας της! -.- 3η συνέχεια, αύριο!

      Φιλιά πολλά ♥ καλό ξημέρωμα Μαρίνα μου!

      Διαγραφή
  10. Εγώ πάλι που δεν ειμαι ξανθια.. αλλα γκρίζα.. που θα βρω να διαβασω την βιολετα οταν μετακομιζεις; βαλε την να κατσει σε ενα τοπο γιατι την χανουμε.. που ειναι οεο;..ενα μονο επισοδειο διαβασα εδώ..βαλε παιδακι μου επισόδειο 1..2..3...να ξερουμε που παμε;.. Νατάσα μου.. αντε να περασει εκεινη καλα και εμεις καλύτερα που θα την διαβασουμε.. !!
    Υ.γ.. ασε βρηκα που θα την διαβασω απο την αρχή... κατω δεξια ε; ουτε ξανθια να ήμουν...(σόρυ φιλες ξανθομαλούσες) παω... φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμαραγδένια μου,
      Η Βιολέτα βρίσκεται... παντού!
      Στα Περιεχόμενα (δεξιά στήλη), στο banner-άκι υπό τον τίτλο: "Κατηγορία μόνη της" (δεξιά στήλη).
      Τα επεισόδια έχουν όλα τίτλο: "Αχ, Βιολέτα!" #... (1, 2, 3 κλπ.)
      Στην αρχική σελίδα θα βρεις μαζεμένα τα 3 πρώτα επεισόδια, το 4ο έρχεται μετά το Πάσχα! ;)

      Σ΄ευχαριστώ που πέρασες!
      Να είσαι καλά!
      Καλό απόγευμα, φιλάκια πολλά! ♥♥♥

      Διαγραφή

To 'μαθες;

Secret Spring Circles #2
από την
Woman in Blogs
Θέμα: Welcome!

Αναζητηση

Ισως θα ηθελες να διαβασεις

A book, a choice #1 : O Τόπος των Πιστών

Αν κάτι ενώνει τους περισσότερους από εμάς, στη δική μας blog-o-γειτονιά (δεν ξέρω για άλλες και συνεπώς, δεν ομιλώ!) είναι η αγάπη μας...

Κατηγορια μονη της

Πρωτοβουλία από την
Blogger της Διπλανής Πόρτας
κατά της Λογοκλοπής

About Copyright

© 2016 Natasha N. ♥ Living'n'Love ♥
Template design © Natasha N.
Unless otherwise stated, the copyright of the content of this blog is owned by Natasha N.
‘Fair Use’ of any third party copyrighted material which are and remain the property of their respective owners.
Living-and-love.blogspot.gr makes no claim of copyright on such material.